FANDOM

20161206-Utforligt och Nyanserat. OM hur Ett Nytt SYSTEM. (00-01-04.832) 0002

Systemet, som det borde vara, ritat som en färgglad cirkel.

Systemet är enligt Lennart någonting som är konstruerat utav de satanistiska dårarna (bl.a. familjen Rothschild) med syfte att förtrycka kvinnor och bevara makten.

Systemet

Enligt Lennart hänger alla system ihop i det som kollektivt kallas Systemet. Detta stora system drivs utav den procenten utav procenten som har makt i denna världen.

Exempel på system som hänger ihop är Försäkringskassan, sjukvården, utbildningsväsen, maktutövande myndigheter, campingplatser och även all kommers.

Hur det nuvarande satanistiska systemet ser ut.

Systemet vill att vi ska konsumera och må dåligt eftersom ledarna för systemet då kan tjäna pengar och se till att ingen annan kan tjäna pengar. Lennart menar att systemet styrs och upprätthålls av de satanistiska svinen (eller reptilerna) som har planerat allting i minsta detalj.

Ett annat av systemets syfte är att motarbeta Lennarts försök mot en mer matriarkal och holistisk värld genom att kasta motgångar på honom.

Exempel på saker Systemet gjort för att försvåra för Lennart

Systemet ser Lennart som en fara, och därför arbetar Systemet kraftigt mot honom genom att bland annat:

  • Bannlysa honom från sociala medier, så som Facebook, LinkedIn, Instagram och Snapchat. Att Lennart använt dessa plattformar för att dela bilder på nakenhet är enligt honom irrelevant.
  • Göra det svårt att registrera politiska partier. Det behövs för mycket pappersarbete för att registrera ett nytt parti, tycker Lennart. Lennart tycker det hade varit bättre om vi bodde i stammar där bästa idéen vann, och istället för att använda politik borde vi använda YouTube.
  • Neka honom inträde på diverse sportanläggningar och gym. Att Lennart uppträtt vågat eller naket är enligt honom irrelevant.
  • Neka honom ställplats för husvagn eller tält på diverse campingplatser. Att Lennarts rykte som sexuell ofredare skulle ha något med saken att göra ser Lennart som irrelevant.

Lennarts system

Hur ett nytt system borde se ut.

Hur det nya systemet ska implementeras.

Enligt Lennart behöver vi ett nytt system. Detta nya system beskrivs med ord så som holistiskt och matriarkalt. Under en period förespråkade Lennart sin eget påhittade, samt högst banbrytande, ideologi anarkistisk kommunism.

I det nya systemet så:

  • Används inte pengar. Istället bör man se till förmågor och behov. Behöver du mat, så ska någon som har förmågan att laga mat ge dig mat, i utbyte mot att du använder någon av dina förmågor för att ge tillbaka.
  • Är kvinnor inte förtryckta. Detta innebär att kvinnor håller med om det Manliga Initiativet och behandlar män som objekt.
  • Bor vi i stammar. Inom varje stam låter man den bästa idéen vinna vilket då resulterar i ett effektivt sätt att leva.
  • Blir inte flickor sexuellt mogna vid en viss ålder. Istället låter man flickorna använda sin nyfikenhet mot det manliga könet och flickor får delta i det Manliga Initiativet.
  • Finns ingen politik. Istället används YouTube. Exakt hur detta ska gå till har Lennart inte beskrivit.