FANDOM

Carl Fredrik Alexander "Fjanten" Rask, eller WT-Rask är en svensk Youtuber och en av Lennarts antagonister. WT-Rask har kritiserat Lennart och det Manliga initiativet i ett antal videos. Han har också skrivit en låt med titeln "High Again" som parafraserar Lennarts hälsningsfras "Hi Again". WT-Rasks kritik mot Lennart är berättigad men består till största del av rena plattityder. I Flashbacktråden har det diskuterats huruvida WT-Rask försöker profitera på Lennarts kändisskap, något WT-Rask dementerat med att det endast rör sig om någon tusenlapp. Något bevis på hur mycket han verkligen har tjänat presenterar han inte, och kommenterar heller inte huruvida han indirekt tjänat pengar på Lennart genom den publicitet det övriga materialet på hans kanal fått genom Lennart-filmerna.  

Under hösten 2017, när Lennart mer och mer vågade släppa på sina aggressioner, började ryktet om Rask-Bowl florera på Flashback efter att Lennart utmanat WT-Rask i handgemäng. Rask-Bowl skulle vara den slutgiltiga uppgörelsen mellan Lennart och WT-Rask. I september 2017 utmanade WT-Rask Lennart på en "rock-off". Utmaningen bestod av att bägge hade 1,5 vecka på sig att skapa en låt där man "roastade" varandra. Lennart samarbetade med Mantis och publicerade en raplåt där han rostade WT-Rask. Några dagar senare publicerade WT-Rask en video där han förklarade att han lider av panikångest och stress och att han inte orkar göra något. Lennart valde då att i solidaritet med WT-Rask ta bort sin låt från YouTube-kanalen.